logo Xarxa International
Facebook Instagram Twitter Telegram YouTube

Comunicat CGT: Segones eleccions sindicals a Amazon BCN

Compartim el comunicat de la secció sindical de CGT a Amazon BCN -1 en relació amb les segones eleccions sindicals que se estan duent a terme al centre de treball.

EsquerraDiari.cat

divendres 18 de novembre
Facebook Twitter

El centre logístic d’Amazon, BCN-1, el més gran del país amb 3300 treballadors amb dret a vot, celebra les seves segones eleccions sindicals.

CGT es presenta per primera, amb una secció de més de 40 afiliades que porta treballant mesos perquè es respectin els drets de les treballadores, en una empresa que es caracteritza per la persecució i les pràctiques antisindicals a tots els països on té implantació.

Avui divendres, ja han votat aproximadament un 60% de les treballadores amb dret a vot, on creiem que CGT, el tercer sindicat de Catalunya en afiliació, pot treure uns bons resultats. Que s’hauran de confirmar a partir del diumenge 20 de novembre a les 2 de la matinada quan començarà l’escrutini final de vots.

La secció de CGT que ha patit restriccions per a repartir la seva propaganda al centre, ha creat una Aplicació mòbil, especifica de CGT a Amazon, per rebre informació i gestionar dubtes i denuncies. Novetat en les estratègies sindicals.

Creiem que és important augmentar l’activitat sindical a l’empresa, davant els acomiadaments que el magnat Jeff Bezos ha anunciat arreu del món.

Facebook Twitter
Veus contra la criminalització de la protesta

Prou criminalització a la protesta! Més de 30 organitzacions convoquen una concentració contra el delicte de desordres públics agreujats!

Amnistia Internacional posa en dubte la garantia de la protesta social davant la reforma per desordres públics

Veus crítiques contra el nou delicte de desordres públics agreujats

Un clar atac del Govern a les pensions: ampliació a 30 anys del període de càlcul

Marlaska no assumeix la seva responsabilitat i culpa als migrants assassinats de la massacre a Melilla